Ascension Symptom Flush / Ascentie symptomen verlichten

Type = ArtScans RGB : Gamma = 1.882

Ascension Symptom Flush is gekomen voor de mens en alle wezens in een lichaam, om de overgang en de druk te verlichten die vaak wordt gevoeld als de Aarde in nieuwe gebieden van ruimte reist en de fysieke lichamen zich aanpassen aan de nieuwe kwaliteit van de trillingen van licht.

Het Goddelijke komt van binnenuit het hologram van deze realiteit, in plaats van dat het alleen maar van buitenaf komt.

Wanneer je bent uitgenodigd, van binnen en van buiten te “verlichten” en de snelheid waarmee de atomen in onze cellen draaien verschuiven, om zo in harmonie te zijn met de energie waarin de Aarde zich baadt, kan dit onaangenaam zijn.

Ascension Symptom Flush helpt je lichaam bij het laten wegvallen van de ‘statische’ of niet-bewegende energie die weerstand biedt aan de goddelijke upgrades die zijn uitgenodigd zijn om te worden belichaamd. Op deze manier kan de inwendige druk en rusteloosheid verdwijnen.

Menselijke, dierlijke, vogel-, vissen-, amfibie- en reptielen lichamen worstelen om over te gaan naar de trillingssnelheid die vereist is om in de aanwezigheid van deze nieuwe energieën te zijn. Hoewel het voor de wilde dieren hier op de planeet Aarde gemakkelijker is om op deze nieuwe energieën te reageren, kunnen huisdieren en hun menselijke metgezellen vaak weerstand bieden.

Omdat het voor een menselijk lichaam vaak moeilijk is om de boodschap over het “grotere plan” van Goddelijkheid op een niet-bedreigende manier te ontvangen, wordt elke verandering van buitenaf vaak tegengewerkt. Nu verandering van binnenuit wordt gevoeld, maar niet de openlijke richting van iemands lichaamsbewustzijn, kan deze verandering worden bestempeld als een bedreiging voor de gezondheid van het lichaam. Het is alsof de “hogere”, snellere trillingen veranderingen proberen aan te brengen die het lichaam niet heeft goedgekeurd.

Verandering, zelfs goede verandering, kan in eerste instantie als een bedreiging worden ervaren als het lichaam de verandering niet in gang heeft gezet. Als het lichaam niet weet waarom deze veranderingen “gevraagd” worden, kan het een behoorlijke strijd leveren.

Ascension Symptomen Flush is hier om je lichaam en wezen te helpen.

Als je gewend bent om energieën te activeren voor mensen, dieren, vogels, vissen, amfibieën, reptielen of anderen op een afstand, kan Ascension Symptom Flush worden geactiveerd met gedachte-intentie voor iedereen, overal op planeet Aarde.

Ascension Symptom Flush helpt bij

• Hoofdpijn als gevolg van toestroom van energie en energieverschuivingen.
  • Hoofdpijn als gevolg van een upgrade van de intuïtie en geestelijke vermogens.
  • Griepachtige verschijnselen door loslaten van toxines en reiniging.
  • Nachtmerries als gevolg van onbewuste verwerking.
  • Pijnlijke botten als gevolg van structurele veranderingen.
  • Druk op de borst ten gevolge van ruimtelijke convergentie.
  • Hartkloppingen als gevolg van de Aarde pulse veranderingen.
  • Humeurigheid door het aanzetten van je ziel om te veranderen.
  • Humeurigheid als gevolg van Goddelijke uitnodiging om te transformeren.
  • Pijnlijk lichaam als gevolg van cellulaire veranderingen en uitgevoerde Goddelijke upgrades.
  • Het gevoel hebben om op twee of meerdere plekken tegelijk te zijn.
  • Een ‘spacey’ gevoel of het gevoel hebben dat je “ergens anders” bezig bent.
  • Algemeen onbehagen en onrust zonder bekende reden.

Je mag deze inwijding aan anderen doorgeven.

Founder: Mariah Windsong

Wil je graag worden ingewijd in Ascension Symptom Flush, dan kun je contact opnemen via het contactformulier

Je ontvangt één afstandsinwijding, de originele Engelstalige handleiding en een certificaat. Voor deze energie uitwisseling vraag ik 25 euro.

Ervaringen Ascension Symptom Flush

Vanmiddag heb ik de ascension symptom flush attune gedaan. Ik voelde vrij veel, warmte, bewegingen van het lichaam, bepaalde plekken die opspeelden, dus dat is even afwachten. Het voelde goed.

Hai José, Ik heb gisteravond de inwijding ‘opgehaald’. Het was een hele fijne krachtige energie! De energie kwam in etapjes binnen en legde als het ware laagjes aan.. precies op die plekken waar dat nodig was.. heel mooi! Heb vannacht alleen bijna niet geslapen.. 🙂